Известие

Collapse
No announcement yet.

Теч на бензин

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Теч на бензин

    Колеги, сутринта изтръпнах, като видях, че някъде изпод колекторите съм имал обилен теч на бензин! Добре, че не е капало върху нагорещените части от мотора, а се е изпарявало... На някого случвало ли се е нещо подобно?
    Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
    AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
    Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

  • #2
    Re: Теч на бензин

    Първоначално публикувано от koolio
    Колеги, сутринта изтръпнах, като видях, че някъде изпод колекторите съм имал обилен теч на бензин! Добре, че не е капало върху нагорещените части от мотора, а се е изпарявало... На някого случвало ли се е нещо подобно?
    Да. Провери маркуча (маркучите) който води към тръбичката на инжекторите.


    При мен с първото палене направо си се пръсна единия.

    И скобите ги изхвърляш и си сложи едни обикновенни.
    sigpicFiat Grande Punto 1.3 Multijet Alfa Romeo 155 1.8TS 8V -SOLD

    Comment


    • #3
      Маркуча е специален за високо налягане търси го там където се занимават с разни хидравлики на машини.
      sigpic
      156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
      "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

      Comment


      • #4
        При мен същия този маркуч(за който говори The_Game) се беше напукал и го смених с обикновен маслоустойчив маркуч от първата железария и засега нямам проблеми
        155 1.8 8v TS & FZR 600

        Comment


        • #5
          Наскоро и аз имах подобен инцидент - директно върху алтернатора и компресора на климатика течеше. Това стана след сваляне на горивната рейка, когато използвах да сменя единия маркуч че много се беше напукал. Другия очевидно беше сменян сравнително скоро защото беше в добро състояние. И точно този сменяния "майстора" така го беше сложил че взе да пръска от долната част, която въобще не пипах при ремонта. То верно си е гарно да се стегне тази скоба под колектора но все пак с бензина шега не бива.

          Така че, както казват колегите, най-добре да вземеш маслоусточив маркуч и нови скоби и да смениш всичко там. Маркуча не е необходимо да е за високо налягане - там е около 2-3 атмосфери и практически всеки маркуч ще издържи - аз лично сложих 8мм/12мм (вътрешен/външен диаметър) и няма проблеми (да не викам дявола ) - струва около 5 лева метъра и го има навсякъде. А скобите е по-удобно да са от типа които може и с гаечен ключ да се стегнат, че иначе едната е голям чанч с отвертката.
          167.AR67302

          Comment


          • #6
            Аз преди около година смених маркуча след рейката , който връща излишния бензин в резервоара. Пръскаше точно върху динамото. След това при някакъв ремонт смених и маркуча преди рейката. Той не течеше , но беше доста напукан. Преди 1 седмица усетих , че тече точно като при теб- под вскмукателния колектор. Там има една джаджа , която е ... според схеми и речници- амортисьор , гасител (на въздушни течения) , успокоител...и т.н. Предполагам , че е да се подава по-плавно бензина от помпата. За радост успях да го сваля без да свалям колектора и за по-сигурно смених и маркуча до него. Нормален масло-устойчев маркуч с ф-7.5 или 8мм. Ако го сваляш смени го. Следващата сглобка е точно зад предната дясна гума. От сглобката до "джаджата" е 50 см.Маркуча , който аз купих беше Семперит -6.6лв/м.
            Ще опитам да кача схема на джаджата. Ето това нещо с № 14 е. На него не видях да има стрелки за посока. Успех
            166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена

            Comment


            • #7
              Маркучът беше сменен още сутринта и вече не ухае на бензин. Нооо... разходът 13/100 си остана . Дали е възможно да е изтекло много бензин докато са сменяли маркуча или имам серииозен проблем?
              Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
              AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
              Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

              Comment


              • #8
                И как го засече този разход 13/100 да го...
                Вчера смени маркуча, днес вече си го засякъл
                Или връткаш по 300-400 градско на ден ?
                Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от koolio
                  Маркучът беше сменен още сутринта и вече не ухае на бензин. Нооо... разходът 13/100 си остана . Дали е възможно да е изтекло много бензин докато са сменяли маркуча или имам серииозен проблем?
                  Разхода какво общо има със смяната на маркуча????
                  АR 33 1.5-ex;АR 155 2.0TS-ex
                  FIAT TEMPRA 1.6i.e.-ex;AR 155 1.8TS-ex;FIAT bravo 1.6 16v;ALFA ROMEO 155 2.0 16V-ex,AR 156 2.0 TS

                  Comment


                  • #10
                    Ами като тече като лейка - как няма да има отражение ?
                    Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                    ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от pr_00f
                      И как го засече този разход 13/100 да го...
                      Вчера смени маркуча, днес вече си го засякъл
                      Или връткаш по 300-400 градско на ден ?
                      Ми то като видях че таксиджиите изкарват повече от юристите и се преориентирах .
                      Разходът, шефе, е извънградско. София- Плевен.
                      Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                      AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                      Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                      Comment


                      • #12
                        13/100 извънградско.
                        Ибааааааааа
                        Кърти мифффки направо
                        Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                        ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

                        Comment


                        • #13
                          Еми ламбда Или си карал с над 160

                          Ама и при заминала ламбда на мен ми даваше 10/ 100 извънградско Севлиев- София, което си е същия маршрут...
                          Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
                          exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
                          ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
                          ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
                          by RUBIG service

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от VFTI
                            Еми ламбда Или си карал с над 160

                            Ама и при заминала ламбда на мен ми даваше 10/ 100 извънградско Севлиев- София, което си е същия маршрут...
                            Tо зависи в каква посока си е заминала ламбдата. При мен не реагираше вече акуратно и в градски условия гореше 20/100, но надълго се стабилизраше и пак беше между 6 и 7 . Свети ли ти лампата за двигателя от време на време?


                            Даването на газ, води до пристрастяване!
                            Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                            Volvo V50 2.0D by RuBig

                            Comment


                            • #15
                              Tо зависи в каква посока си е заминала ламбдата. При мен не реагираше вече акуратно и в градски условия гореше 20/100, но надълго се стабилизраше и пак беше между 6 и 7 . Свети ли ти лампата за двигателя от време на време?
                              Мда, така е. При мен беше прецакан нагревателя на ламбдата и в града ми правеше 15+/100км, извънградско със 100-110, около 8 а на магистралата със 160+ ми беше около 10. Така че 13 извънградско е мноооого кофти
                              167.AR67302

                              Comment

                              Working...
                              X